Amazon Satışlarınızı %320 Artırın - Amazon SEO Optimizasyonu

Geçtiğimiz birkaç yıllara baktığımda, Amazon'un evden kalan annelerden Amazon'un büyümesi nedeniyle ev halkından büyük ev markalarına kadar birçok insana sağladığı para nehrine hala hayran kaldım .
Her zaman iyi bir haber olmasa da (hiç bir şey iş hayatında değil), fırsat hala çok gerçek ve daha da iyi olmaya devam edeceğine inanıyorum.
Bununla birlikte, piyasaya daha fazla rekabet girdiğinden, kazananlar kazanacakları durumda en iyi kartları masaya getirmeleri gerektiği anlamına gelir.
Bu bölümü yazmam istendiğinde heyecanlandım.
Sadece Amazon'un arama motorunun nasıl çalıştığını açıklamakla kalmayıp, ekibimizin bugün müşterilerinin listelerini optimize etmelerine ve Amazon'da ezmelerine yardımcı olmak için kullandıkları özel yöntemler ve araçları da içeren kapsamlı bir rehber yazmak istedim.
15 dakika içinde sizi bir Amazon SEO uzmanına dönüştürebilecek olan kılavuz türü henüz yoktu ... şimdiye kadar.
Amazon'un arama motorunun güzelliği ve yükü - aka A9 - sadeliği.
Amazon, satıcıların ürünleri ile ilgili tüm verileri doldurabileceği, kullanımı kolay bir arayüz sağlar.
Bu alanlara ne koyacağınızı öğrendikten sonra, değişikliklerin uygulanmasını çok kolaylaştırır.
Ancak, A9 olgunlaşan bir algoritma olduğundan, sık ve öngörülemeyen güncellemeler Amazon'daki birçok satıcı için ortak bir hayal kırıklığı noktasıdır.
Sırasıyla, Amazon'un belgelerine ve 1000’deki Amazon listelerini yönettikten sonra kendi gözlemlerimize dayanarak en güncel önerileri ve ipuçlarını içermek için elimden gelenin en iyisini yaptım.
Ancak, bu kılavuzda yaptığım gözlemler ve tavsiyeler A9 geliştikçe değişebilir.
En iyi SEO yazılımı ve araçları bile geleceği tahmin edemez.
Bu nedenle, bu kılavuzu sık sık tekrar ziyaret etmenizi ve yorumlar bölümünü sık sık kontrol etmenizi tavsiye ederim.

10 Dakikadan Az Bir Süre İçinde Satışlarda% 320 Artış Olan Amazon Optimizasyonları

Dünyadaki favori müşterilerimden biri Debbie.
Tek kelimeyle, harika biri.
Tutkusu var ve ürünlerine ve insanların yaşamlarını nasıl iyileştirebileceklerine gerçekten inanıyor.
Ne yazık ki, bu tutku pek çok satışa dönüşmedi çünkü bütün bu “teknik şeyler” de değildi ve sağlam bir liste oluşturmak için kötü bir iş yaptı.
Aslında, çok fakir bir iş yapmıştı - “nasıl bir ünite sattın?” Gibi fakir bir iş yapmıştı.
Böylece, ilk gün ekibim listesinin üç bölümüne odaklanmaya karar verdi: resimler, başlık ve arka uç arama terimleri.
Bunların neden bu kadar önemli olduğunu öğreneceksiniz.
Değişiklikleri yaptı ve 10 dakika içinde güncellendi ve yaşatıldı. Sonra bekledik.
Birlikte çalışmaya başlamadan önce, Debbie günde yaklaşık beş birim satıyor, bir veya iki birim alıyor veya alıyordu.
Ertesi sabah, en fazla dört cevapsız kısa mesaj uyandım.
  • Sabah 7'den önce iki satış yaptı - bu hiç olmadı.
  • O günün sonunda 16 satış yapmıştı. Bu o zamandan beri yeni normal olmuştur.
Satışlarda% 320'lik bir artışı garanti edemesem de, bu bölümün Amazon'a mutlak olarak en iyisini getirmenize yardımcı olacağından emin olabilirim, böylece ürünlerinizi arama sonuçlarının ilk sayfasına koymaya ve rekabet etmeye hazır olursunuz.
İlk önce Amazon, A9 ve algoritmadaki sıralama faktörleri hakkında biraz bilgi vereceğim.
Ardından, rekabetle rekabet etmemize ve rekabet etmemize yardımcı olacak doğru arama terimleri için optimize edilmiş katil listeleri oluşturma konusunda derinlere ineceğim.

Amazon SEO için Hatırlanması Gereken Bir Şey

Bu bölümden sadece bir şey alırsanız, bu olmalı:
Amazon alıcılarla ilgileniyor ve bu alıcılara bir şeyler satıyor.
Bu kadar.
Evet, bu muhtemelen herhangi biri tarafından yapılan en açık ifadedir.
Ancak, Amazon ürün listeleme optimizasyonlarını yaptığınız zaman bunu hatırlıyorsanız ve bunu kendi çıkarlarınızla dengeliyorsanız, ürünlerinizin Amazon'da satış yapmasına yardımcı olacak kararlar almaya hemen başlayacaksınız.
A9'u Google Arama'dan veya diğer üst arama motorlarından ayıran şey Amazon'un bir alım platformudur.
Tüketiciler olarak, Amazon'u nadiren yalnızca ürün araştırması için atlıyoruz.
Genellikle satın alma noktasına çok yakınız. Amazon bunu biliyor.
Buna karşılık Amazon, müşterilerin daha sık satın almalarını sağlayan şeyleri test etmek için sürekli değişiklikler yapacak.
Bu nedenle, alışveriş yapanların daha sık dönüşüm yapmasına yardımcı olacak değişiklikler yapmamız gerekiyor.
Bu, ürünlerimizi rakiplerimizden daha görünür kılmayı içerir, böylece müşteriler bizi daha sık bulurlar.
Ek olarak, tarayıcıları alıcıya çeviren ve Amazon arama algoritmasının amacını göz önünde bulundurarak değişiklikler yapmamız gerekiyor.
Amazon listenizi optimize ederken düşünülmesi gereken bazı şeyler:
  • Daha fazla görselin olmalı mı?
  • Başlığa ne yazmalısınız?
  • Hangi fiyata satmalısın?
Unutmayın, Amazon alıcılarla ilgilenir ve bu alıcılara bir şeyler satar. Amazon'a yardım et ve kendine yardım et.

Amazon'un Sıralama Algoritması A9'a Merhaba Deyin

Amazon'un arama motoru hakkında biraz konuşacağım, ancak yalnızca diğer satıcılarla konuşurken diğer tüm cümlelerde “A9” kullanmaya başlamayacağınıza söz verirseniz.
A9, Amazon'un ürün araması için kullandığı algoritmanın adıdır.
Daha önce de belirtildiği gibi, kesinlikle olgunlaşan bir algoritmadır ve zamanla daha karmaşık hale gelmeye devam edecektir.
Amazon'un bir yan kuruluşu olan A9.com, şirketin arama motoru reklam teknolojisini geliştiriyor.
Ancak, şimdilik, bir ürünün sorgusuyla ne kadar yakından eşleştirildiğine bakılmaksızın, çok basit bir anahtar kelime arama yöntemi gibi görünen şey üzerinde çalışır.

Uygulamadaki A9 Algoritmasının örnekleri:

Aşağıda bir Amazon ürün araması örneği göstereyim.
"Dr tobias multivitamin" müşteri arama terimini kullandım ve 3 sonuç olduğunu görebilirsiniz:
amazon seo stratejisi a9 örnek 01
Aramaya sadece “Bryan” ismimi eklediğimde kesin sonuç yok çünkü Dr. Tobias benim ürün listelerinde hiçbir yerde ismim yok - ki bilmek güzel, sanırım.
Bununla birlikte, geçen yıl boyunca, A9 algoritmasındaki iyileştirmeler, bunun gibi yanlış hecelemelerin, aşağıda da görebileceğiniz gibi, hala ilişkili sonuçlar üretmesine olanak sağlamıştır.
amazon seo stratejisi a9 örnek 02
Daha alakalı bir örnekte, “multivitamin” için arama sonuçlarına ve görünen sonuçların sayısına bakın:
amazon seo stratejisi a9 örnek 03
Tarihsel olarak, bir terimin basit bir varyasyonunu kullanırsanız, bu çok farklı bir arama sonucuna neden olur. Geçen yıl boyunca Amazon, varyasyonları içerecek şekilde algoritmalarını geliştirdi. Şimdi, eğer basit bir varyasyon yaparsam, aynı sonuçlar olmasa da çok benzer olmalıyım.
Burada “multi vitamin” ile test ediyorum: ”
amazon seo stratejisi a9 örnek 04
Bu sana ne anlatıyor?
İlk olarak, A9 algoritması daha akıllı hale geliyor.
İkincisi, arama sonuçlarında görünürlüğünüzü, satışlarınızı ve genel sıranızı arttırmada değişiklik ve yanlış yazımlara rağmen listenizde görünmesi için mümkün olan en fazla sayıda ilgili terim doldurmak istediğinizi belirtmek.
Temel olarak, optimize etmek için ihtiyacınız olan üç şey vardır:
  1. Görünürlük.
  2. Uygunluk.
  3. Dönüşümler.
Daha basit, müşterilerin ürününüzü görmesini, tıklamasını ve satın almasını sağlamak istersiniz. Amazon'a göre :
“Müşteriler, ürünlerinizi satın almadan önce ürünlerinizi bulabilmelidir. Arama, müşterilerin Amazon'daki ürünleri bulmak için kullandıkları birincil yoldur.
Müşteriler, bir ürün için sağladığınız bilgilere (başlık, açıklama vb.) Karşılık gelen anahtar kelimeleri girerek arama yapar.
Metin eşleşmesi derecesi, fiyat, bulunabilirlik, seçim ve satış geçmişi gibi faktörler, ürününüzü müşterinin arama sonuçlarında nerede görüneceğini belirlemeye yardımcı olur.
Ürününüz için alakalı ve eksiksiz bilgiler sunarak, ürününüzün görünürlüğünü ve satışını artırabilirsiniz. Aşağıda, ürün listelerinizi geliştirmek için bazı genel kurallar verilmiştir. ”
Öyleyse, girişin farklı parçalarına ve bunların her birini nasıl optimize etmeye başlayabileceğimize bir göz atalım.
Kategorilerdeki farklı sıralama faktörlerini ele alacağım:
  1. Ürün.
  2. Performans.
  3. Anekdot.
Fıkra için, Amazon belgelerini destekleyen hiçbir şey yoktur; Ancak, Amazon Arama Motoru Sıralaması Pozisyonu (SERP) ile bu faktörler arasında güçlü bir ilişki olduğunu gördük.
Aşağıda vereceğim öneriler tam da bu, tavsiyeler.
Amazon ile olan sözleşmenizi ve hizmet şartlarını anlamanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Özellikle, optimizasyon listeleme ile ilgili belgeler .
Bunun gibi daha fazla görüş ister misiniz?
Bir sonraki ev markası markasını oluşturmak için sizinki gibi pazarlama ve satış ipuçları, püf noktaları ve sektör lideri bilgilerinizi sağlama misyonundayız. Bir yayını kaçırmayın. Haftalık bültenimize kaydolun.

Ürün Listesi Optimizasyonu

1. Amazon listeleme başlığınızı optimize edin.

Girişinizin başlığı, Amazon ürün listenizdeki en değerli gayrimenkuldür.
Ürününüzün başlığı, girişinizin aramada ürün performansı üzerinde en büyük etkiye (hem olumlu hem de olumsuz) sahip olacak bölümüdür.
Amazon en iyi uygulamaları önerdiğinde, başlığınız aşağıdaki unsurları içermelidir:
  • Marka.
  • Ürün hattı.
  • Malzeme veya anahtar özellik.
  • Ürün tipi.
  • Renk.
  • Boyut.
  • Paketleme / Miktar.
Etkili bir başlığın sırrı, diğer bir büyük sıralama faktörüyle birlikte bu unsurları nasıl sipariş ettiğinizdir: ek hedef anahtar kelimeler.
Tecrübelerimize göre, anahtar kelime sırası ve anahtar kelime seçimi Amazon ürün satışlarını ve sıralamasını önemli ölçüde etkileyebilir.
Öncelikle siparişi tartışalım, sonra belirli bir ürün için en iyi anahtar kelime seçeneklerini belirlemek için favori yöntemimize değineceğiz.
Sponsorlu yerleşimler arasında farklı bir şey fark ettiniz mi?
Amazon seo strateji ürün yerleştirme
Evet, başlıktaki karakter sayısı!
Organik sonuçlardaki başlıklar tipik olarak ürüne / kategoriye bağlı olarak 115-144 karakter arasındadır.
Sağ ray reklamlardaki başlıklar yaklaşık 30-33 karakter arasında ve mobil başlıklar 55-63 karakter arasındadır.
Peki bu bize ne anlatıyor?
Önce mutlak en alakalı anahtar kelimeleri yerleştirmeliyiz.
Bunun hem pratik hem de algoritmik etkileri vardır.
Pratik bir bakış açısıyla, her müşterinin, arama sonucu konumundan bağımsız olarak ne sattığımızı bildiğinden emin olmak istiyoruz.
Önceden, algoritma, başlığın başında daha önce görünen anahtar kelimelerle daha yüksek alaka düzeyini ilişkilendirir.
Bu nedenle, en önemli anahtar kelimelerinizin bir listesini çıkarmanızı ve bunları stratejik olarak başlıkları her karakter kesme noktasından önce yerleştirmenizi öneririz.
Müşterilerle ilgili çok yaygın bir soru, marka adını ünvanda kullanmaları gerekip gerekmediğidir.
Bu belirli şirket, unvanın başında VITA ONE kullanmayı seçti.
Ek olarak, Amazon'un stil rehberi, marka adına liderlik etmenizi önerir.
Açıkçası, bu en iyi neyin işe yaradığını görmek için kendi ürününüzle test etmeniz gereken bir şey.
Genel olarak müşterilerimizin markalarını meşru şirketler olarak değil genel “multivitaminler” olarak belirleme konusunda liderlik ediyoruz.

Unutulmaması gereken bir şey: anahtar kelimelerinizi unutma.

Bu birkaç yıl önce ortak bir stratejiydi.
Hem alışveriş yapanlar hem de Amazon bu konuda akıllıca davranıyorlar ve artık etkili değiller ve satışları olumsuz yönde etkileyebilirler.
Bununla birlikte, arka uç arama terimleri, anahtar kelime sayfalarının harika bir yeridir ve kısa süre içinde ele alınacaktır.
Mevcut bir listeniz veya yepyeni bir listeniz olsun, olasılık, daha fazla görünürlük ve satış için en iyi duruma getirmeye yardımcı olmak için her zaman biraz değişiklik yapabilirsiniz.
Yepyeni bir girişin getirdiği zorluk, dayanacak hiçbir ürün bilgisine sahip olmamanızdır, bu nedenle rakipleriniz için şu anda nelerin işe yaradığını görmek ve bunları çoğaltmak önemlidir.
Neyse ki, neyin işe yaradığını belirlememize yardımcı olacak araçlar var. En sevdiğim iki araç da Helyum 10 - Mıknatıs ve Anahtar Kelime Müfettişi .
Rakip listelerine bakarak ve bu araçları kullanarak, başlamak için en iyi kelimeleri ve yerleşimleri belirleyebiliriz.
Oradan, hangi terimlerin listelememizin bu anahtar kelimeler için dönüşümüne ve optimizasyonuna yardımcı olduğu hakkında veri toplamak için Amazon PPC'yi kullanabiliriz. Biz buna “optimizasyon döngüsü” diyoruz (kulağa hoş geliyor mu?).
Amazon Ürün Başlıklarını Optimize Etme: Aksiyon Adımları
  1. Ürününüz için en popüler iki veya üç anahtar kelimeyi araştırmak için Mıknatıs kullanın.
  2. Ek olarak, en iyi rakibinizde “ Kapsamlı Ters ASIN ” araması yapmak için Anahtar Kelime Denetçisi kullanın (Ya da ücretsiz ASIN Arama Aracımızı kullanın !).
  3. En çok yorum yapan ilk üç noktada bir rakip seçmeye çalışın. Bu genellikle daha uzun süredir sattıklarının bir göstergesidir ve bu daha fazla veri sağlayacaktır.
  4. Bu 3-4 veri kümesine sahip olduktan sonra bunları birleştirin ve ürününüzle alakalı olmayan arama terimlerini kaldırın. Ardından, bir kelime ve iki kelime öbek sıklık sayacı kullanın ve bu sıklığa bağlı olarak başlığınızı yazmaya başlayın.
Bu konuda yardımcı olabilecek harika bir Amazon SEO aracı Helyum 10 Karalamalar Aracı .
Başlığın doğal okunduğundan emin olmak isteyeceksiniz, ancak hedef anahtar kelimelerle birlikte ürünün tüm temel öğelerini içeriyor.
Yine, rehberlik için en iyi rakiplerinize bakın.
Bazı stiller eklemek ve doğal olarak cümleleri toplamak için, aşağıdakiler gibi özel karakterleri kullanın:
  • |
  • ,
  • &
  • -
Daha sonra, mermileri ve müşterileri satın almaya nasıl daha fazla teşvik edebileceğimizi tartışalım.

Bullets: Dönüşümleri, Alaka Düzeyi ve Sıralamayı Artırmak İçin Başka Bir Şans

Madde işaretleri, arama sonuçlarındaki sıranızı doğrudan etkilemese de, Amazon SERP’deki iki önemli faktörü etkileme fırsatı sunar:
  1. Dönüşüm oranı.
  2. Ürün uygunluğu.
Liste mermileri, ürününüzün özelliklerini ve avantajlarını sunma fırsatıdır.
Çoğu satıcı bunu bildiklerini size söyleyecektir, ancak insanların ürün özelliklerini ve ürün yararlarını ne sıklıkta karıştırdıklarına şaşırdım.
Örneğin, deri koltuklar bir özelliktir ve lüks ve yenilenen hissi avantajdır.
Ayrıca, başlıktaki gibi, madde imlerinde kullanılan kelimeler Amazon A9 algoritması tarafından dizine eklenecek ve müşteriler arama çubuğunu kullandıklarında ürününüzü tanımlamak için kullanılacaktır.
Ancak, bizim tecrübemize göre, madde işaretleri içindeki terimler, başlıktakilerle aynı ağırlığı taşımamaktadır.

2. Ürün mermilerini optimize edin.

Temel olarak, daha önce derlediğiniz ana listeden, başlıkta hangi anahtar kelimeler kullanılmadıysa, madde imlerinin içinde çalışılmalıdır.
Yine, Helium 10 - Scribbles , giriş ayrıntılarınızı doldururken aynı anda ana listenizdeki kelimeleri ortadan kaldırdığından girişinizi oluşturmak için harika bir araçtır.
Bu, girişinizin uyumlu olabileceği ürünleri belirtmek için de iyi bir zamandır.
Örneğin, bir telefon kılıfı satıyorsanız, uyumlu olduğu birkaç marka ve modeli işaret edebilirsiniz.
Çoğu durumda, bu terimler endekslenir, böylece listeniz “Samsung telefon kılıfı” veya “Galaxy S7 telefon kılıfı” gibi aramalarda görünebilir.
Ayrıca, bir ürün garantiniz varsa, çoğu satıcı tipik olarak bu ayrıntıları son mermiye ekler.
Genel olarak, madde imli noktaların kopya ve sırasını test etmenizi önemle tavsiye ederiz.
Bazen, farklı kombinasyonların daha yüksek dönüşümlerle sonuçlandığını gördük.

3. Bir hikaye anlatan ürün açıklamaları oluşturun.

Mermi noktalarına benzer şekilde, ürün tanımı doğrudan rütbeyi etkilemez.
Ancak, endekslenir ve görünürlüğü etkiler.
Ayrıca, güçlü bir harekete geçirme ifadesi içeren iyi yazılmış bir kopya da kesinlikle dönüşümleri etkileyebilir.
Dizine eklemek istediğiniz bazı değerli anahtar kelimeleri yazarken, marka ve ürününüz hakkında biraz bilgi vermenin tam zamanı.
Ayrıca, sonunda güçlü bir harekete geçirme ifadesi eklediğinizden emin olun.
Doğrudan ve noktaya getirin (örn. Şimdi Satın Alın, Bugün Sipariş Edin, vb.).
Yine, bu Helium 10 - Scribbles Tool'u kullanmaya devam etmek ve ilgi çekici bir kopyasını yazarken olabildiğince çok anahtar kelime eklemek için harika bir fırsat .
Başka bir ipucu, basit HTML'den yararlanmaktır.
Metni HTML'ye dönüştürmek için en sevdiğim araç, HTML'den Word'e .
Ücretsiz ve kullanımı çok kolay.
Sadece biçimlendirilmiş metninizi yapıştırın ve dönüştürmek tıklayın. HTML'yi daha sonra ürün detay sayfanıza yapıştırabilirsiniz.
Backend Arama Terimleri: Keyword Stuff 2014 gibi… Şaka yapıyorum, Sıralama
Amazon FBA'nın ilk günlerinde, yaklaşık 12-18 ay önce, insanlar çirkin anahtar kelimeyle doldurulmuş başlıklar, mermiler ve açıklamalar yaratacaktı.
Gerçekten çirkin gibi:
satan on amazon-24
Neyse ki, pazar ve algoritma bu tür davranışlar için sizi cezalandırır.
Ancak, kalan anahtar kelimelerin tümünü ana listenizden doldurabileceğiniz bir yer var: arka uç arama terimleri!
Bu terimler müşterilere görünmez, ancak şu anda modası geçmiş meta anahtar kelimeler HTML etiketine benzer şekilde, madde imleriniz ve açıklamanızdaki terimler gibi dizine eklenir.
Bu, uzun ve uzun kuyruklu aramaları da rekabet edebilecek terimleri yazmak için harika bir yerdir.
Örneğin, bir uyku tulumu satıyorsanız ve “… 2 büyük kemikli insana uyan kamp için” terimlerini şık bir şekilde ekleyemiyorsanız, arka uç arama terimleri bunun için mükemmeldir.
ARAMA KOŞULLARI NASIL KULLANILIR
Arka uç arama terimleri ayrıca bazı İspanyolca terimleri, yanlış yazımları ve nişinizde sıkça kullanılan sözcükleri bırakmak için harika bir yerdir.
Örneğin, köpek aksesuarları satarsam, çoğu sahip “Labrador için köpek tasması” nı arayacağı için ilk 50 veya 100 köpek ırkını içerebilir.
Yanlış yazımlara gelince, Amazon onları hesaba kattıklarını söylüyor ancak deneyimlerimiz aksini gösteriyor, bu yüzden bunları ekliyoruz.

4. Arka uç arama terimlerini kullanın.

Tıpkı daha önce olduğu gibi, Helium 10 - Scribbles Tool'u başlıkta, madde imlerinde ve açıklamalarda yakalamadığınız kalan terimleri çıkarmak için kullanmaya devam edin.
KOMİSYONA İHTİYACI YOK
Sadece terimleri boşlukla ayır. Unutulmaması gereken başka bir şey, girişinizdeki anahtar kelimeleri çoğaltmanıza gerek kalmamasıdır.
Başlık, madde imleri, açıklama veya arka uç arama terimlerine bir terim girildiğinde, başka bir yerde tekrarlamanıza gerek yoktur.

5. Seçim konusunda endişelenmeyin.

Seçim, SERP ile bir ilişki olduğunu fark etmemize rağmen, sıralama faktörlerinden biri olarak adlandırılmıştır.

Amazon Listeleri için Performans Optimizasyonu Stratejileri

1. Satışlar Kraldır.

Yaptığımız tüm testlerden sonra, hiçbir şey arama sıralaması iğnesini satışlar gibi hareket ettirmiyor.
Özellikle, satış hızınız rekabete göre.
Satışlarınızda rekabetinizin göremediği bir artış, sıralama pozisyonunuzu önemli ölçüde etkileyecektir.
Tahmin edebileceğiniz gibi, ilk sayfa 20'de bir yere ilk liste yazdığınızda ve bir yerde göründüğünde, özellikle de müşterilerin sadece% 30'unun 2. sayfaya girmesi çok zor olabilir!
Satış üretmek için ilk seçeneğiniz, hem iç hem de dış trafiği Amazon girişinize yönlendirmektir.
Bu, müşterilerimize sunduğumuz tam yönetim Amazon SEO hizmetinin bir parçasıdır.
Dahili trafiği Amazon PPC üzerinden, harici trafiği Facebook , Google AdWords vb. Gibi dış reklamlardan alıyorsunuz .
Genel olarak, AMZ Profit Pro müşterileri dış trafikleri için aşağıdaki stratejilerden birini kullanacaktır:
  • Amazon İlanına Reklam Verin.
  • Önceden Satan Sayfayı Amazon İlanına Reklam.
  • E-posta ile gönderilen, Tek Kullanımlık İndirim Kodunu Tercih Etmek İçin Sayfayı Sıkıştırma Reklamı.
  • Ürün Satış Huni Reklamı.
İkincisi, bir başlatma servisi kullanabilirsiniz.
Lansman hizmetleri, satışlarda ürünü saflara yükselten doğal bir artış oluşturmak içindir.
Nihayetinde, bu “sopa” sırasının, 1. veya 2. sayfada göründüğü zaman ürün için organik talebine bağlı olması gerekir.
Bu hizmetleri çevreleyen ve Amazon'un hizmet şartlarını ihlal edip etmediklerini bazı tartışmalar var.
Bunun yerine, Viral Launch'ı öneririm .
Amazon TOS'u ihlal etmeden ürünleri SERP'e yükseltmeye yardımcı olabilecek özel bir sisteme sahipler ve mükemmel bir müşteri hizmeti alıyorlar.

2. Ürün Yorumları Kraliçe.

Satışlar kralsa, yorumlar kraliçedir.
Amazon, müşterilerin alımlarıyla ilgili bilinçli kararlar almak için incelemelere güvendiklerini biliyor.
Bu yüzden Amazon, insanların sahte pozitif yorumlar yazmaları için para aldıkları sahte inceleme hizmetlerinde bu kadar zorlanıyorlar - ve Amazon incelemelerini geliştirmenin birçok satıcı için en iyisi olduğunu düşünüyorum.
Yorumlar sosyal kanıt niteliğindedir ve alıcıların paralarını ürününüze harcamanın güvenli olduğunu bilmelerini sağlar.
Ayrıca kim “bu ürün için ilk inceleme yazan siz olun?”
Ek olarak, arama sonuçlarında faktörü yoğun bir şekilde ürün sıralamasına göre inceleyin.
Müşterilerimizin piyasaya sürdüğü, ilk günden itibaren incelemesiz olarak gerçekten iyi satış yapan bir ürünü hatırlayabilirim. Ancak, sayfa 5 işaretini geçemezdi.
İlk iki inceleme geldiğinde, ürün 2. sayfaya atladı.
Satışlar artmaya devam etti ve ürün 10. incelemesini aldıktan sonra neredeyse aynı gün 1. sayfaya çıktı.
Öyleyse, hikayenin ahlaki, en kısa zamanda dürüst ve tarafsız yorumlar almak için elinizden geleni yapın.
Yerleştirilen ilk şey, satıcı merkezindeki alıcı-satıcı mesajlaşma servisi aracılığıyla alıcılarla iletişim kuran bir e-posta geribildirim dizisidir.
Favori araçlarımızdan ikisi:
  1. Geribildirim Genius .
  2. Satış sorumlusu .
Bu hizmetlerle, müşterilerinize müşteri ilişkileri geliştirmelerine ve dürüst geri bildirim ve incelemeler talep etmelerine yardımcı olan özel e-posta dizileri yazabilirsiniz.
Satış ve inceleme oluşturmak için indirimli bir ürün kampanyası başlatmak istiyorsanız, Snagshout ile çalışmanızı tavsiye ederim (Feedback Genius ile aynı şirket).
Bu hizmetin sahibiyle konuşma fırsatım oldu ve hizmetlerinin daima Amazon'un hizmet şartları dahilinde çalışmasını sağlama konusundaki taahhüdünden çok etkilendim.

Anekdot Amazon Arama Motoru Optimizasyonu Stratejileri Sıralaması için

Bu bölümde, doğrudan Amazon tarafından belgelenmemiş, ancak SERP üzerinde bir etkisi olduğunu düşündüğümüz birkaç derecelendirme faktörü gözlemine değindim.

1. Amazon tarafından Yerine Getirmeyi (FBA) kullanmayı düşünün.

Amazon tarafından Yerine Getirilen Maddeler, Merchant Tarafından Yerine Getirilen Maddelerin hepsinden daha eşit olduğu görülüyor.

2. Amazon ürün listenizdeki marka adlarını kullanın.

Ana anahtar kelimeleri de içeren bir marka adı, aramada organik rütbenin artmasına yardımcı olabilir.

3. Satıcı adını ekleyin.

Marka adıyla aynı şekilde görünmektedir, eğer ürün için ana anahtar kelimeler içeriyorsa satıcı adı organik rütbenin artmasına yardımcı olabilir.

4. Ürün düzenleme sayfasındaki diğer alanları doldurun.

Bunların bazılarının arama sırasındaki sıralamasını ve filtrelemeyi etkilediği gösterilmiş olduğundan, ürün düzenleme sayfasındaki tüm uygulanabilir alanları doldurduğunuzdan emin olun.

5. Kaliteli fotoğraflar sıralamalara ve dönüşümlere yardımcı olur.

Yalnızca, aramada kesinlikle sıralamayı etkileyen dönüşümleri etkileyen zoom kalitesinde fotoğraflar çekmekle kalmaz, daha fazla fotoğrafın arama sonuçlarında sıralama ile pozitif olarak ilişkili olduğu görünür.

Amazon'daki Sıralamaya İlişkin Sıkça Sorulan Sorular

Amazon.com bir arama motoru olarak mı kabul edilir?

Evet. Amazon.com bir e-ticaret pazarı olmasına rağmen, aynı zamanda bir arama motoru olarak da kullanılabilir.
Çoğu durumda, alıcılar fiyatları karşılaştırmak ve satın almakla ilgilendikleri ürünleri bulmak için Amazon'u kullanır.
Satıcılar, çevrimiçi olarak yeni ürünlere karar verirken pazar araştırması için Amazon'u sıklıkla kullanırlar.
Ek olarak, Alexa'nın tanıtımıyla birlikte Amazon.com verileri genellikle sesli arama sorgularını yanıtlamak için kullanılır.

Amazon arama algoritması ne sıklıkla güncellenir?

Amazon, genellikle arama algoritmalarında güncelleme yapıldığını duyurmaz.
Bu nedenle, Amazon sıralama algoritmasının ne sıklıkla değiştiğini söylemek imkansızdır.
Neyse ki çekirdek algoritması oldukça kararlı olma eğilimindedir.

Amazon SERP nedir?

Amazon SERP, Amazon.com'da ürün aramayı tamamladıktan sonra kullanıcılara gösterilen sonuçlardır. SERP, arama motoru sonuç sayfasını temsil eder.

Kullanmayı önerdiğiniz en iyi Amazon SEO araçlarından bazıları nelerdir?

  1. Helyum 10 - Mıknatıs .
  2. Anahtar Kelime Müfettişi .
  3. Anahtar Kelimeler Her Yerde .
  4. Geribildirim Genius .
  5. Satış sorumlusu .

Son Söz

Şimdiye kadar yaptıysanız, şimdiye kadar tanıştığım çoğu satıcıdan çok daha iyisin.
Amazon'un arama motoru algoritmasının bir adı olduğunu ve nasıl çalıştığını anlayabildiğinizi biliyorsunuz.
Ayrıca, bir Amazon ürün sıralama hizmetine gerek olmadan, bir ürün detay sayfasının farklı bileşenlerine ve arama sonuçlarındaki rütbeniz üzerindeki etkisine gelince tehlikeli olacağınızı da biliyorsunuz.
Hepsinden iyisi, bugün uygulayabileceğiniz pratik eylem adımlarınız var.
Son olarak, sizi , Helyum 10 araçlarının hepsinin nasıl kullanılacağı da dahil olmak üzere, bu kılavuzda belirtilen süreç boyunca sizi adım adım ilerletecek daha fazla bilgi ve video eğitimi için Ecomm Underground'ı incelemeye davet ediyorum .
Bir dahaki sefere kadar işinde ezmeye devam et. Amazon SEO stratejiniz için iyi şanslar!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Xiaomi bootloader kilidini açmak (Resimli Anlatım)

N11'e Ürün Ekleme Botu

Best Free icloud Bypass Tools (English)